شرکت آنالیز وب Similarweb میگوید تعداد کاربران فعال روزانه Threads دو روز پس از راهاندازی حدود ۴٩ میلیون نفر بود، اما تا اول آگوست این تعداد به ٩.۶ میلیون نفر کاهش پیدا کرد
همچنین زمان صرفشده کاربران در این برنامه روز ۶ ژوئیه با حدود ١۴ دقیقه در روز به اوج خود رسید، اما این میزان تا ١ آگوست به ٢.٣ دقیقه در روز کاهش یافت
شرکت تحقیقات بازار Sensor Tower نیز در گزارشی ذکر کرده که تعداد کاربران فعال روزانه Threads نسبت به زمان راهاندازی برنامه، ۸۲ درصد کاهش پیدا کرده است.
در این گزارش گفته شده که تعداد کاربران فعال روزانه رقیب توییتر در زمان اوج خود حدود ۴۴ میلیون نفر بوده است؛ زیرا افراد بیشتری بهدنبال یک جایگزین واقعی برای شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک بودهاند. ظاهراْ تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی هر روز حدود ۱ درصد کاهش پیدا میکند.
دادههای Sensor Tower همچنین نشان میدهد که تعامل کاربران از ۱۹ دقیقه در روز (در ژوئیه) به ۲.۹ دقیقه در روز کاهش پیدا کرده است